Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag slut =(

Allmänt Permalink1
Jag tycker om tisdagar för dels är det ju skit bra på tv.
Dels är det ju Ugly Betty , Desperate Housewife, Cougar Town o Christine, Någon mer här soom gillar de serierna?
Jag bara dyrkar dom, och därför se jag fram emot alla tisagar som denna med bra på tv :)

Efter Christine ska jag sova och se om jag kan för det är ju så ljust nu på kvällarna.
Och se imorgon om jag kan plugga lite för datorn och tvn lockar nå jävlust båda säger till mig "MIIIICHA KOOOOM OCH SE VAAAAD SOMMM HAAAR HÄÄÄÄÄNTTTT!!!" Jag tycker att det är elakt skit elakt.

Så frestelserna får stå över och jag ska plugga med lastsärkning med mera som jag behöver har skreve en lista som jag ska plugga mer om, jag kan babbla upp några: Regbeviset, bromssystem, styrservon, lastsäkringen och så frutionsbeskvrivning det är mycket mera, mycket om lastbilar än vanlig B-körkort. hmm.

Ni anar inte hur mcket det är men det är lärorikt och roligt att köra men i måndags fick jag inte köra, men jag ska ringa till dom som ger ut tillstånden att jag måste ha tillstånd att jag ska få köra efter väg för jag går på intensiv kursen och med mera och behöver den snarast...

Ajja, men jag säger iallafall:

God natt på er alla och sov så gott, för det tänker jag göra iallafall. Love yah all.

#1 - - * Em:

Sv; hej hej! Allt bra med dig idag? Skiner solen hos dig med? :)

Till top