Miicha

Mitt liv som jag.

Trött..

Allmänt Permalink3
Idag har jag vare i skolan och det gick bra, idag fick vi hålla på med lite last och lastsäkring och så var kul men man blev trött för det var så varmt inne i containern vi va i..

Nu sitter jag vid datorn och ser på tvn och blogga lite, men jag vet inte vad jag ska göra sen fundera på att jag ska rengöra rutorna i bilen så att man kan se ut och så blir det renare :)

Alltså, jag vill ha tävlingar på min blogg men jag vet inte hur man ska kunna göra det, någon som vet??

Ska hitta på något galet nu iallafall och vi höres senare.
#1 - - Christian Guess:

SV:Ja men det behövs jue ;)

#2 - - Maria:

En kompis skickade ut lite mail till företag på nätet och frågade om de ville sponsra en tävling, går ju alltid att prova! :)



TILL NÅT HELT ANNAT!



Jag är med i musiktävlingen Svensktoppen Nästa 2010 som arrangeras av Sveriges Radio.

Ring och rösta på mig!! RING: 099-50674 (kostar bara 1 kr och man kan ringa hur mkt man vill)

För att lyssna, gå in här: http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3147&grupp=5051&artikel=3681746



Tack för din röst!

Kram Maria

#3 - - Elin - Design&Makeup:

Nånting har blivit galet med designen.

Till top