Miicha

Mitt liv som jag.

Va faan!??

Allmänt Permalink7

Alltså vad är detta? Lastbil eller? Jag googlade på lastbilar och fick fram denna, hmm..



Det är nog någon som har gjort denna design från en lastbil, snacka på att man har lite att göra när man bygger en sån, man kan ju inte andvända den till något heller, hmm.

Jajja.
Nu har jag äte lite kvälls fika så nu är det bra i magen, och så har jag hämtat lunch lådorna från bilen som jag ska he in mackor tills imorgon till lunchen på utbildningen.

Så imorgon ska vi ju köra men vad och vart vet jag inte, i torsdags fick vi köra grusbil vi fick lasta och tippa det gick bra, hoppas vi kan göra något liknande eller något.

Som turen är behöver jag inte tanka bilen imorgon utan det är bara att köra, och så har jag snus så jag klarar mig några dagar, det första jag ska göra imorgon är ju så klart att duscha annars om jag ska göra det idag så måste jag ha mössa på mig hela dagen imorgon så att håre blir platt, hehe.

Ska se klart filmen på tv 3 väldigt bra film :) Sen ska jag lägga mig och sova, kanske ta en alvedon innan börja få ont i huvudet så det är väll lika bra.. :)

Höres imorgon, skicka en kommentar om det är något. Natti..

#1 - - Kenta:

Tack för besöket på min webbsida! Kul!

Den bilen du nämner var med på Lastbilsutställningen i Ramsele, där kanske du också var?

Kommer med all sannolikhet att åka dit även i år, så då kanske den hamnar på bild igen, om den är med förstås. :)

#2 - - LORISSA:

sv: Jag har skola, möten och jobb. En ambitiös vecka helt enkelt.



Jag har sytt en t-shirt idag, gå gärna in och kika - helt okej va!? (ja, jag är stolt, haha!)

#3 - - * Em:

Sv; :) Allt bra med dig idag?

#4 - - Sanna:

hej !

allt bra med dig ?



Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment



På fredag kommer jag att meddela vinnaren, det kan vara du som får din önskevinst !

kram Sanna

#5 - - Elin - Design&Makeup:

sv: Tack =)

Du markerar texten du vill ska vara länkad, exempelvis "klicka här", sedan i klickar du på kedjan i verktygsfältet (där du väljer fetstil, understruket osv) och så kommer en ruta upp, sedan är det bara att fylla i länken och det så är det fixat :)

#6 - - simone:

Coolt där :)

#7 - - en värmlands tjej:

haha ja jag sa fan mä det samma! va faan ä det där?? hehe det var då iallafall en konstig lastbil :)

Till top