Miicha

Mitt liv som jag.

Vill ha blix o dunder.

Allmänt Permalink2
Är så less nu, det var bara jag som inte fick köra idag :(
Höll på med den förbannade teorin, men jag tänkte på en sak när jag körde hem o det var att jag ska göra färdigt Repetion för B innan jag ska köra, även om jag får köra.
Låter det som en bra ide?

Men så jag fick sitta och dega medans jag såg på dom andra köra o det var inte så kul direkt, men så är det ju iallafall :(

Iallafall så har jag äte, idag blev det som igrå kebab spett med ris och sås det är väldigt gott.

Jag måste läsa mera om b körkort även om jag har det sen 8 månader tillbaka och jag fattar inte varför det bara försvinner i huvve, men det är lättare när man kör för då kan man reglerna det är knäppt, hmm.

Ajja.

Nu ska jag väll hitta på något annat så höres sedan.
#1 - - * Em:

:) Har du några planer för helgen?

#2 - - * Em:

:) Har du några planer för helgen?

Till top