Miicha

Mitt liv som jag.

30/11

Allmänt Permalink2
Det är mitt i natten jag skriver detta (3.15 kl) har lixom inte kunnat sova på hela natten för dels har hela kroppen kliat och så blev jag irriterad för att kylskåpet surra så jag hedde på tvn och så ser jag på Borta med Vinden rätt dåligt men ändå bra..

Har gjort lite när jag har suttit vid datorn, ja, dels spela och så men har gjort bilder som jag har fixat lite på men vill lixom kunna mera men då måste man ha en massa annat och så tar det ju ett tag att lära sig..

Bilden på min och min bil både utan och med extra lyserna och på lysen, hehe..
Hade tråkigt som sagt och inte den finaste bilen jag har men hon går ju framåt och är skön nu att köra när dämparna är fixade bak så nu är det fram som ska fixas snart..

Nästa bild kan ni få se på nästa inlägg men det är lite sent nu med för jag vill att ni ska lixom se med.. :P

Jag hade en bra födelsedag..
Jag fick 3 röda rosor av en gamm gubbe, 10 lotter av lill syrran och hennes man och så ska jag få mera sen men jag har fått Twillight filmerna av dom med eller henne iallafall, 3 lotter från min kompis, 300 kr från exet mamma och pappa, en trädväxt som jag kallar det för samt en parfym (Paris Hilton) från min kopmis och hennes kille (ex svågern), en ljudbok från fosterfamiljen, en katt mugg från min mamma (det var när mamma var i norrland)..

Sen mins jag inte mera som jag har fått men tror inte det men annars får jag väll mera sen då men jag bry mig inte direkt för det är huvudsaken dom säger grattis men det är ändå kul att få presenter.. :P

Hade så länge.. :)
#1 - - josse:

sv: tack så mkt! :)

#2 - - Mette:

Grymt snygg header!:) Jobbar du med fordon?:)

Till top