Miicha

Mitt liv som jag.

Avtal24.se (Privatavtal)

Allmänt Permalink1
Ett nytt uppdrag har jag fått. :)

Handlar om olika slags avtal som man kan ha te.x hyresavtal, samboavtal, privatavtal och för mig låter det rätt så bra att man kan få hjälp fram Avtal24.se..

På deras hemsida kan man söka olika slags avtal som man vill ha och så nummer som står tydligt om man vill ha hjälp.
Avtal24 gör juridiken tillgänglig för privatpersoner och företagare via en unik applikation där du blir din egen jurist. Via ett pedagogisk flöde ställs du inför val och skräddarsyr ditt avtal utifrån dina behov. Vill du ha support erbjuder vi även tjänsten via telefoni. Vi gör juridiken tillgänglig för de som behöver den. Avtal24 expanderar nu kraftigt och vår ambition är att bli den största aktören inom juridik på nätet. Målet är att på samma sätt som nätmäklarna förändrade aktiehandeln att flytta den juridiska kunskapen till kunderna.
(Citat från Avtal24.se)

Jag som person tycker att detta låter jätte bra och kan kunna tänka mig det som behövs..
Man får betala en slant så klart så inget är ju gratis men det värkar som detta Avtal24.se vill göra det lättaste och vill hjälpa privatpersoner och företag att bli säkert och tryggt,..

Men ni kan iallafall ta en titt om ni är intresserade av ett avtal eller testamente. :)
#1 - - Peter Ingestad:

http://nervvraket.blogg.se/

Till top