Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag 26/11

Allmänt Permalink1
Spelar Car Towm på Facebook väldigt kul tycker jag och medans spelet håller på att tvätta eller vad dom nu än gör så tänkte jag skriva lite.. :P

Väntar på att svågern ska ringa och hämta mig men det blir nog senare på dagen så jag får väll fördriva tiden genom att städa lite för det ska vara rent innan måndag för då blir jag ju ett år äldre gammal jag börja bli, men jag ska till en gubbe ju idag och fixa dämparna på bilen och bilen startade ju inte igår så är ju billös idag.. Hmm..

Jessie är lekfull och går runt och jamar och Elvis ligger bredvid mig i soffan och tittar runt, men ska det inte vara tvärtom? Elvis leker som är en unge och Jessie ligger och tittar som är 3 år? Tycker att det ska vara så..

idag blev jag väckt av mina grannar som bor ovanför mig.. (???) Men det är ju ingen som bor ovanför mig.. Det gör det visst det det är ju fåglar som bor ovanför mig speciellt på vintern dom är uppe på vinden och hackar och flyger och flyger dit igen, irriterande men det går ju iallafall så.. :P

Nu ska jag se klart Sjunde Himlen och sen ska jag ta upp saker från golvet och he på kaffe tänkte jag bara för att fördriva tiden lite.. :P

Hade :D
#1 - - sandra. wicked.:

Jag vet :) gillar inte september så mycke, men den låten sätter sig verkligen

Till top