Miicha

Mitt liv som jag.

God kväll.

Allmänt Permalink5
Idag har jag inte gjort så mycket, har vare hos min lilla syster och hjälp dom med gården lite och så utbyggnad som dom håller på att bygga så jag har hjälp till....

Det blev inget med handbromsen på min bil idag för gubbens tjej var dålig och så var det snorhalt så det var en sandbil som sanda vägen så imorgon blir det nog, hoppas jag...

Och så måste jag beställa fjädrar till bilen med för det är tok mjukt på guppen och det är inte kul heller för det gör ont på bilen dessutom och då kanske man måste byta allt som har med stötdömparna att göra.. suck.. Icke bra, icke bra :(

Har poppat popcorn och ska peppra med aromat och sen blir det tvn och så ska jag sprätta en öl som jag har och så blir det väll cola resten av kvällen, och kanske se på Sex And The City 2 som jag har köpt idag.. :)
Sen kanske det bara bli att sova och innan dess måste jag he in kläderna till gerderoben men det får jag se om jag orka till de, har vörte så lat på sista tin och vette fasen varför..

Ajja, ha det bra alla.. :D
#1 - - RC:

Hej hej! Det är så att jag har lite beslutsångest över vad jag ska välja för banner till min blogg. Så nu har jag gjort ett antal bannrar som jag skulle tacka jätte mycket för om du röstade på den som du tycker mest om. Samtidigt när du röstar är du med och tävlar om en länkning som jag lottar ut till någon av de som röstat. Klicka bara in på min blogg så står resten där.

Kramar från Rebecca

#2 - - tilda:

fin blogg!



kolla bloggen så kan no bli med i veckans blogg! komentera bara; jag är med så lottar jag ut en vinnare om att bli länkad på min blogg i en vecka! kom igen!

#3 - - Elin:

Hallå där!

Jag säljer bloggdesigner för ett lågt pris, kontakta mig på bloggen om du är intresserad :)

#4 - - Sandra Helen - livet som sanger ♡:

Fin blogg du har! :-D

#5 - - Elin:

SV: Jag tar 60 kr för en design, men det beror lite på hur du vill ha den :)

Till top