Miicha

Mitt liv som jag.

Helt uppe i varv.!

Allmänt Permalink0
Jag ska ha en annan design snart och jag hade tänkt lite annorlunda än hon som håller på med designen, alltså, jag är helt förstummad jag längtar tills den är klar för det blir skit snygg och mera jag lixom.:D :D :D

Kom nyss hem från min lilla syster och så hade jag bjöde dom på pizza och på köptet fick jag grönt hår, hmm, men det går bort när jag duschar, vilken jäkla svåger och syster jag har.. Hehe.

Idag har jag sett på hur dom har flyttat på en ko till en hage med andra kor och det var intressant för dom började bråka med varann och det var så mäktigt att se på faktiskt, så imorgon ska jag se på hur dom ska ta bort två styckna kvig kalvar och det kan vara lite komplicerat men intessant för man vet ju vad som komma att hända (huvudsaken jag inte behöva vara med att hjälpa till för man har ju stor respekt för korna)..

Nu ska jag se på filmen Liar,Liar som går nu på tv3...

Hade så länge.. :D
Till top