Miicha

Mitt liv som jag.

Kli kli kli..

Allmänt Permalink4
Det klias hela kroppen för jag har hjälpt lill syrran att he in spån på vinden på utbyggnan och det klias för spån gick tillochmed in under långkallingarna.. hövva.

Fick suuuper god mat idag hos lill syrran och hon är så duktig på att laga som vi resterande syskon :P
Nu snart ska jag ställa mig  i duschen och ta bort spån från kroppen.

Och så har jag en helt underbar lilla syster!!
Idag fick jag min tidiga födelsedags present, jag fick båda Twillight filmerna och så kanske jag ska få den tredje med!! I LOVE U!

Ska ställa mig i duschen innan jag kliar ihjäl mig..

Hade :D
#1 - - c a r i n a d a h l. ♥:

sömnförlamning?



har du nån gång upplevt det?

berätta gärna hur du kände och tänkte första gången du upplevde det!

det är rätt fascinerande!

:)

#2 - - melanie:

åh, så söt header! =)

#3 - - Viktoria♥:

fin blogg :) hur mår du idag då? :)

#4 - - HANNA:

snygg blogg :D

allt bra med dig idag? :)

Till top