Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag 13/11

Allmänt Permalink2
Idag blev jag väckt av att mobilen ringde och då var det min svåger som ville ha hjälp men som han vet är att min bil inte starta så jag har hett på motorvärmare, så jag ska dit sen och se vad dom behöver hjälp med..

Igår bloggade inte jag får jag mådde inte så speciellt bra så jag höll mig från datorn och så sov jag nästan hela dagen med så det är skönt när man kan göra det med. :)

Jag kan då säga att jag inte längtar till mitt möte den 25 nov iallafall, det känns lite jobbigt med ett möte nu men jag måste veta om jag får fortsätta kursen som jag inte har fått avsluta för mitt huvud inte hänger med ibland så jag ska vara envis och säga att jag mår dåligt om jag inte får avsluta att jag ska få mitt C och CE och Ykb, suck..

Nu ska jag se om bilen starta och så ska jag köra till lill syrran..

Hade. :)
#1 - - Anonym:

Hejsan, snygg blogg! Kolla in min med, du kommer inte ångra dig!;) PUSS!



WWW.NNICOLES.DEVOTE.SE WWW.NNICOLES.DEVOTE.SE

#2 - - pillpill:

men vilken fruktansvärt söt header du har:)

Till top