Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag 27/11

Allmänt Permalink3
Nyss vaknat och ska göra mig lite mackor tror jag och lite fil innan jag drar till lill syrran men jag tänkte att jag skulle ringa före så jag vet att dom är hemma...

Idag ska jag ju fixa bilen om det blir så men annars blir jag galen för det har dom sagt nu snart en vecka att dom skulle göra och nu måste han idag, och så tycker jag inte om att köra min bil nu heller för att hon är ju så dålig och så måste man hålla låg fart och så och så tar det kål på fjädrarna ju..

Intressant om bilen vill starta idag för batteri men hon har ju haft motorvärmare hela natten så men jag tycker att hon ska starta..

Jag måste städa med men det hinner jag nog inte idag det måste jag ta hela dagen imorgon iställe för på måndag ska det vara fint och rent så..

Nu ska jag käka lite innan jag drar..

Hade.. :D
#1 - - REBECKA BOKI ÖHLUND:

sv: Oj jäklar. Här börjar det dock öka på lite både på snöfronten och graderna. Igårkväll var det -13, trodde jag skulle dö när jag öppnade dörren till altanen. Det kan man kalla burr..!

#2 - - Moscoo:

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg ?

Vad med och tävla på www.moscoo.blogg.se

Goodluck :)

#3 - - sofie:

hej! skitfin blogg verkligen.



vill du kolla in på min blogg? skulle göra mig så glad om du bara slängde in en kommentar , älskar det. blir alltid lika glad!

pussar och kramar /



www.nattstad.se/sofiecesarino

Till top