Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 15/11

Allmänt Permalink0
Idag har jag hunnit gått in på apoteket 2 gånger och så in på vulken för att hämta ut handskar och så hade dom inte benskydd (synd för jag ska stå på knäna och sist jag gjorde det så hade jag ont i 2 dagar) och så passade jag på att fråga hur mycket han ska ha på dämpar runt om bilen och sammanlagt skule det gåp å 1400 kr, suck, att allt ska vara så dyrt..

Snart komma lill syrran och jag vet inte varför dom ska komma för jag skulle ju dit men dom kanske vill ha kaffe eller dyligt jag vet inte men det får jag se..

Medans jag var borta denna dryga halvtimme så kom jag hem och så hade Elvis redan reve ner en växt och min lilla fikus stog på golvet och ville ha mera jord, jäkla katt som inte kan vara därifrån..

Aja, ska kolla lite på lite saker innan lill syrran komma..

Hade. :D
Till top