Miicha

Mitt liv som jag.

Min födelsedag..

Allmänt Permalink8
Idag blir jag ju ett år äldre och det känns rätt bra.. :)

Har fått Twillight filmerna och sista ska jag få snart och så ska jag få en fläktmotor till bilen..

Nu kom det gäster och ska fika..

Hade. :D
#1 - - Miss0 - julekalender:

Grattis på födelsedagen :) Hoppas du får en fin dag!

#2 - - SOFIA:

Ny chans för Helgens blogg tävling. Hoppas vi ses där! :) KRAM

#3 - - I S A B E L L A:

Nu kan du vara med att tävla om att bli dagens blogg i min blogg. Gå bara in på min blogg och anmäl dig, jättelätt! Det står hur du gör där. 3 vinnare ras imorgon klockan 20.00 hoppas du vill vara med!



Kram!

#4 - - Johanna:

Grattis på födelsedagen!

#5 - - Anna Henriette Bekkmo:

gratulerer : )

#6 - - Ellinor:

Gratulerer! Det må være den kuleste headeren jeg har sett på lenge! Woow.

#7 - - Johanna:

Sv: tack sà mkt :)



Och grattis i efterskott!

#8 - - Jacqline:

Grattis :)

Till top