Miicha

Mitt liv som jag.

Morgon dagen har sina utmaningar.

Allmänt Permalink1
Som sagt så ska jag se på när dom ska slakta en ko och det har ajg sett några gånger och är inte så speciellt att se på men ändå intressant för man vet ju inte hur kon reagera som när dom ser bössan heller, kon kan börja kuta och då blir det lite panik för min svåger som ska skjuta och så rör dom på sig så det kan ta ett tag det med eller så står den bara still så går det snabbt..

Nästa vecka så måste jag ha fått mina dämpar på bilen så då är det bara att montera dom på "Lillan" så att hon går bra, eller jag hoppas ju så klart på att jag får dom nu i veckan men det tro jag svagt på iallafall..

sitter här och små fryser och så snöa det ute och vill lixom inte gå ut heller för att ta sin sista cancer pinne, men jag klarar mig tills imorgon så då jag ändå ska ut typ.

Men jag ska gå och lägga mig och så ska jag se om jag kan sova i natt för jag tror att jag har råttor i väggen tyckte jag hörde det imorse men det får jag väll höra igen så.
Hoppas oxå att jag får sova för lilla Elvis med han vill ju leka lixom på kvällar men just nu ligger han i mitt knä och njuter men jag känner mig elak när jag her in katterna i köket över natten så att dom inte kan sova med mig men då kan jag ju inte sova riktigt, så jag brukar låta dom sova med mig när jag inte har något speciellt dager efter.

Och så har jag haft ont i magen hela dagen och kutar ibland till toan men det blir nog bra nu tills imorgon när jag har vilat mig mycket..

God natt på er sov så gott..!! :D :D
#1 - - puss:

du är rolig du... man ska o det är förbjudet å bli stressad då man håller på med djur. det borde du veta vid det här laget!

Till top