Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag 17/11

Allmänt Permalink2
Idag har jag inte gjort så mycket men har vare hos lill syrran men där var det inte så mycket idag så imorgon ska jag dit igen och då ska jag vara med att slakta en ko så det blir roligt eller ja..

Smart man är lixom, jag drack te häromdagen och så hade jag öppnat en mjölk paket på 1 liter och så upptäckte jag det idag så jag fick hälla bort nästan 1 liter och det känndes jävligt surt, men då tänker jag ju nästa gång att he in mjölken men brukar vara noga men inte i detta fall..

Jag måste baka en tigerkaka med men jag vet inte när jag ska göra det heller för jag är ju så trött på kvällarna nu när man har vare borta och så men jag hinenr nog med det med, men det är inte jag som ska ha det som turen är, hehe.. :)

Nu ska jag hålla på lite..

Hade :)
#1 - - Viktoria♥:

okej vad roligt :) jag svarar på kommentarer och tittar på tv just nu :)

#2 - - brander:

åh vilken söt header :)

Till top