Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag 3/11

Allmänt Permalink0
Då är det november har ju vare de i 3 dagar nu men jag är så dålig att uppdatera (igen)..

Elvis gör framsteg men han är svårare att lära och uppfostra än Jessie var när hon var liten men det ska gå ändå, bara att man är strikt och är envis så går det bra men jag ska lyckas men katter är ju väldigt envisa av sig men jag är lika så. :P

Lillan har gått sönder igen men inte så allvarligt hon funkar iallafall det är bara fjädern vänster bak som har gått sönder men jag kan göra med hon iallafall men i den lugna takten så det inte går av (om det kan göra det vet jag inte)..

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tvätta det kan jag inte för vattnet har fröse och det hade hyresvärden sett i helgen men han kunde inte sätta upp en lapp som stod att man inte kan tvätta för vattnet ha fröse, ne då, det kanske var för jobbigt eller någe.. hmm.

Jag vill ha en Sony Ericsson Satio men den mobilen har avgått så det finns inte längre att köpa ny om ingen affär har några kvar då, men jag får väll köpa en begagnad eller en annan mobil som jag kan tänka mig att ha, men en annan mobil vill jag ha för jag har ingen mordern iallafall.. Hövva.

Men iallafall så mår jag inte så speciellt bra just nu men jag vet inte hur jag kan säga det men känns kanske som om jag håller på att gå in i en svacka igen känns det som, allt vill ju krångla för mig så inte undra på..

Ikväll är det Greys Anatomy och premiär för Nikita och det ska jag se på, för jag har ingen skola eller jobb så jag kan ju njuta av ledigheten även om den kan vara dryg ändå.. hmm :/

Hade så länge.
Till top