Miicha

Mitt liv som jag.

Så jädrans trött.

Allmänt Permalink0
Idag har det vare spännande att se hur dom tar tog in 2 styckna kvig kalvar i en finka visst jag var rädd för korna men det gick bra ändå jag hjälpte till lite med..

Vet inte hur jag ska säga men jag kan iallafall att jag inte mår så bra pshykiskt just nu och skulle inte förvåna mig att jag ska drömma mardrömmar inatt för jag brukar göra det när jag mår dåligt, men jag kasnke kan prata med någon om det men jag vet inte riktigt med vem men det kan jag fundera på..

Imorgon ska jag till lill syrran igen och det blir nog sista dagen jag kan köra dit för jag tycker inte om att köra mig bil nu för den är så guppig och så blir det ostadig när alla dämpar är slut, så det ska jag säga till dom att jag inte kan köra dit för än bilen är fixad..

Hoppas att jag kan sova inatt så jag ska nog leka med Elvis lite nu så han blir lite trött och vill sova på natten som komma så jag slipper att skälla på han att han ska vara lugn..

Hade så länge.
Till top