Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag 14/11

Allmänt Permalink1
Nyss vaknat eller vad man nu kan säga det, Elvis den puckade kattungen lekte så jag kutate han i hela lägenheten och skällde på han att han skulle ta det lungt för så har jag alltid gjort mot mina katter och det har funkat bra, så ser bara på Jessie. :)
Jag skällde på Elvis medans han var under bordet och Jessie tog åt sig och då gick jag dit och tröstade henne för hon ska inte ta åt sig något som hon ens inte har gjort får hon låg ju bara på fönsterbrädan hon..

Ska duscha bort grön färgen på håret och sen ska jag se om bilen vill starta idag annars skiter jag i att åka till lill syrran men då få dom hämta mig om dom vill ha min hjälp, så..

Naee, nu få det äcka, men kom på att ja måste rensa kattlåa med emn det får jag göra medans jag går ut så det går ju bara 5 minuter så är det klart.

Men hade :D
#1 - - Lovisa:

Sjukt söt header! Vill ha just en sån katt, hih! :D

Till top