Miicha

Mitt liv som jag.

Spraydate.

Allmänt Permalink12
Har fått ett uppdrag till.. :D
Detta handlar om dating via Spraydate.se ..

Detta är gratis dejting sajt för dom som är singlar och vill söka efter den rätta kärleken.
Själv har jag vare med på olika dejt sidor men dom har inte varit bra för då ska man betala för att skicka ett mail och dyligt men jag tycker att det ska vara gratis och det är bättre så man kan hitta den rätta.

Jag skulle nog kunna använda Spraydate.se men då ska man komma sig för att bli medlem och börja hitta, men jag är väldigt feg men jag kommer nog att göra det..

Vill du hitta den rätta eller ha en bra bekantskap eller kanske en dejt i framtiden så kan ni ju gå in på Spraydate.se och kolla er för om det är något för just er, jag har lite problem med det för jag vill ha någon i min närhet som bor nära där jag bor och det finns inte så många singlar men det finns ju det är ju ingen snack om saken på den punkten.

Men denna dejt sajt värkar gå bra och värkar vara väldigt bra för att hinna kärleken om man inte hittar den någon annan stans som vissa kan ha lite problem med som jag te.x..

Är du singel så kan du klicka dig på länken och kolla in.. :D


#1 - - JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT:

usher - OMG är så bra :D



har du hört



daniel adams-ray - gubben i låda så bra :)

konstigt namn men skit bra låt :D

#2 - - lina:

SVAR: ja det är bra:)

#3 - - Chicka:

utrolig kul en header du hadde ;)

likte jeg:)

#4 - - tess:

Snälla kan någon hjälpa mig ?

(kolla in min blog så får du se va ja behöver hjälp med kramar ! (: )

cool header btw! ;)

#5 - - tess:

Snälla kan någon hjälpa mig ?

(kolla in min blog så får du se va ja behöver hjälp med kramar ! (: )

cool header btw! ;)

#6 - - Johanna:

håller med dig, SprayDate är kanon!

#7 - - Marcus:

Tittade in på spraydate bra sida. Jag kompletterar den med www.sportdate.se som där jag fått också fått många trevliga kontakter

#8 - - dejting:

Ett annat tips är www.findlove.se

#9 - - Lina:

Jag tycker spraydate.se har blivit så dålig.... får ett par år sen när jag blev medlem för första gången så tyckte jag det var bra, men nu vette katten. Det känns så rörigt på nåt vis.... Jag letade efter lite andra siter efter plugget idag, och sunnydate.se hade en rolig profil me palmer å lite sånt i alla fall. :) Fast jag har inte orkat bli medlem än....:S

#10 - - Sanna:

Är både www.findlove.se och www.sunnydate.se nya sidor?

#11 - - Milan fan:

Denna är ju lite rolig också: http://www.victoriamilan.se/

#12 - - singlar:

Ich bin wirklich glücklich, dass ich Ihre Website gefunden haben, schrieb eine Menge interessanter Beiträge Kepp arbeiten!

Till top