Miicha

Mitt liv som jag.

Taggad idag.. =P

Allmänt Permalink4
Idag har jag vare rätt så taggad, jag kom på att jag skulle rensa skafferiet och det blev en stor skillnad som ni kan se på bilderna.. :P

Så nu ska jag väll göra kylskpået idag eller en annan dag och så frysen för det brukar ag göra sammtidigt så det är därför det är bra med vinter så man kan lixom he ut allt som är fruset så slipper det ska tina.. :P

Sitter och väntar till att jag ska få besök så satte mig här så länge och så lysna jag på lite musik och vänta men hon ska nog komma snart så..

Håller på att klia sönder handen för det börja svida och så när jag kliar mig så kliar jag mig rätt så hårt men det är lixom skönare än när man tar svagt.. hihi :) Men då får man ju skylla sig själv.. :P

Inatt hade jag väldigt svårt att sova så jag titta på tvn och höll på med internet och sen vid 7 tiden imorse så somnade jag och så vaknade vid 12 idag men det var rätt skönt ändå, men jag har sove på soffan nu i 2 dagar men jag ska nog byta lakan idag så kanske jag sover i sängen..

Men nu måste hon komma men jag ska göra något annat galet innan..

Hade.. :D
#1 - - jennyjareteg*:

SV: jaså, men det var ju bra. måste erkänna att din header är riktigt cooL! :) /j

#2 - - Lovisa:

Fint :D

håller med hon som skrev innan mig, din header är skitcool=D

#3 - - Johanna:

Häftig header!

#4 - - Johanna:

Häftig header!

Till top