Miicha

Mitt liv som jag.

Tankarna flyger omkring.

Allmänt Permalink0
Vet inte hur jag ska göra med livet igentligen och så tar allt för lång tid med för jag vill ha C och CE kortet nu ja men då får jag vänta till nästa år om det blir så och jag diggar inte att vänta.. SUCK!

Och så har jag en massa drömmar som flyger omkring med och vet inte hur jag ska fixa det som, visst man vill ha mycket i livet som en rosa mustang som på bilden och så en hund och ett hur och en ny mobil med mera men jag har hållt mig rätt mycket så och så spara (men gå inte bra)..

Och så fundera jag på att jag ska besikta min bil och se vad som är fel om jag får ombesiktning eller körförud just det man inte vet men jag ska boka en tid iallafall, men så det ska bli intressant att se hur det blir..

Vette fasen var Elvis tog vägen har inte sett han på en timma nu, men inne är han för han har inte gått ut (han får inte gå ut heller, han diggar inte utelivet) men han vart rädd för traktorn som skotta utanför mig så han ligger nog på sängen och softar tänker ja..

Imorgon fundera jag på att rensa lite och hålla på lite smått hemma och så kolla igenom 2 sopsäckar med kläder jag fick av lill syrran idag som hon inte kan ha så det ska jag göra och så poppa musik så det blir roligare förståss.. :P

Vette fasen vad jag ska göra nu om jag ska lägga mig och sova (har väldigt svårt att sova nu på kvällarna, för Elvis leker och ha sig) eller om jag ska hålla på med internet ett tag till, men det kan jag göra hålla på med datorn ett tag till iallafall innan jag gå och lägger mig..

Hade så länge! :D

Till top