Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 16/11

Allmänt Permalink5
Idag har jag fröse nästan ihjäl, och så ar jag vare och hjälpt lill syrran lite idag och så igår när jag hjälpte dom för att he in spån så idag har jag fullt med blå märken på knäna och gör rätt så ont..

Någon gåns nästa vecka ska jag få min nya design, den är lite pojkaktig men det är iallafall jag.. :P

Imorgon ska jag hjälpa lill syrran lite igen på utbyggnan och så på torsdag ska vi slakta en ko och samma på fredag.. :)

Elvis är på mig hela tiden, suck, märks att man har vare borta hela dagen men jag får väll ta och leka lite med han så att han blir lugn när jag ska sova.. :)

Hade så länge.. :)
#1 - - HANNA:

jo tack ,det är bra :D

#2 - - Viktoria♥:

härligt att höra :) jodå det är jätte bra med mig också :) vad gör du nu då?

#3 - - mathilda:

jätte fin blogg!

var gärna med i min "veckans blogg" tävling! :)

#4 - - ♥melisa:

hejj, fin blogg ;) hur är det med dig ?

#5 - - Elvira:

Härlig header! ^_^

Till top