Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 9/11

Allmänt Permalink0
Idag har det vare en saplig dag men med ett svårt beslut.. :(

Har beslutat att jag ska ställa av min bil för det är så mycket som ska fixas innan besiktingen så jag hinner inte med och så kan jag inte fixa den innan slutet på denna månad, så jag har beslutat att ställa av den så denna månad är den sista månaden jag kör med henne och det känns inte bra :(

Elvis har reve ner en växt igen så det ligger massa jord på golvet som jag måste he upp så den inte vissnar (växten alltså) så blir det med det..

Fick nästan soppa torsk idag igen typ tredje gången på ett år typ så nu blir det inget mera soppa torsk för hoppningsvist med någon bil.. :P

Är så förbannat less så jag vet inte vad jag ska göra men en sak ska jag göra det är  att he på kaffe så jag blir kanske lite gladare iallafall..

Hade bra så länge.
Till top