Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 11/11

Allmänt Permalink1

Imorse (mins inte vilken tid) så ringde min lills syster att dom skulle komma på kaffe, jag som var ny vaken och låg i sängen rusade upp och började brygga kaffe och så ville hon ha en latte så jag gjorde det och så jag fick lite panik för jag hade disk i en liten hög så jag hedde vatten i diskkon så jag tänkte då att ja men jag visa iallafall att jag tänker att jag ska diska (men jag ska diska ja vet), och så sa hon då att det var en bekant till dom som skulle med också så fick ännu mera panik och så kattlådan var orensad men jag hann inte rensa den för än dom kom men dte gick bra ändå.. :P

Min syster dotter älskar att vara hos mig för hon kan leka med mina bilar (som är Mustang) som hon kan leka med och så älskar hon att räkna mina pengar som hon sprider ut men jag bry mig inte för hon tar dom inte iallafall (men vänta tills hon blir äldre).. :)

Det snöar fortfarande här och det gillar jag så länge jag sitter hemma och inte köra, eller jag kan ju köra men jag gillar inte när det snöa medans men det sluter väll så småning om så när dom hinner och skotta efter vägarna och så, men jag blev paff igår att dom skottade utanför mig och det brukar dom vara väldigt seg på men igår då var dom duktiga och skotta (men det är lika mycket snö utanför nu så dom måste skotta mera sen) och så på min parkering så måste jag hand skotta om jag inte åker någonstans idag för annars komma jag ju inte ut men det får bli lite senare tänkte jag..

Hade så länge :D

#1 - - sofie:

snygg blogg.



kolla min blogg, när min kompis blir blåst av knappen och hakim på nrj wake up call? eller skriv något i min frågestund? :)

kram / www.nattstad.se/sofiecesarino

Till top