Miicha

Mitt liv som jag.

Bilder.

Allmänt Permalink3

Elvis min nya kattunge som jag nu har haft 3 veckor på fredag och han är så gullig och kelig, men han är inte rumsren men det ska han väll bli så småning om förhoppninsvist.. :)

Han har kissat i min säng 3 gånger tror jag medans jag har kela med han så därför han inte får vara inne i vardagsrumme/sovrummet tills jag vet att han är 100% rumsren så det acceptera han, men Jessie min stora katt som är 3 år acceptera inte det utan hon öppnar dörren in till vardagsrummet och Elvis hakar på så klart, lite kul.

Jag vill att kl ska slå 15.30 så jag kan bära dra mig mot Ö-vik så jag får ta det lungt och äta go middag, imorgon 8.30 har jag ju provet som jag ska klara till och med min ena lärare tror mig att jag ska klara det men jag vet inte hur den andra lärarn tro men jag tror att han tror på mig med, men säg aldrig aldrig..


Jessie och Elvis äter tillsammans. :)

Men jag tycker ändå att det går bra med teorin men det är bara små saker som jag ska träna på men det går väll det med och så vet man aldrig vad man får för frågor på provet heller så det blir spännande, men man vet ju inte vad man ska träna på eller inte men det är ju klart man ska ju kunna det ändå..

Och så vet jag inte när jag ska ta för uppkörning heller för lastbil men det vet väll ingen jävel här heller men det får man väll ta då, men uppkörningen klarar jag det är jag säker på men jag ska läsa mera om friktionsbeskrivningen sen när jag klarar provet imorgon..

Men nu ska jag väll fortsätta med det jag höll på med.. :)

Hade.

#1 - - mukta Sundin:

Så fin blogg du har! ska vi följa varandra på bloglovin? :D <3

#2 - - Sandra:

Men åhhhh vad gulligt! ajga vill också ha en kattbebis... Min e 8 år men huuuur kelig som helst..



Här blev de också -2 när jag åkte :( Inte alls kul. Jag känner mej inte alls redo för vintern :(

#3 - - sofii:

Ne det är hemskt! Har många vänner som bor i örebro. så är orolig att det ska hända dom något. Men nu har dom tagit en man iallafall. Så får hoppas att han är en utav dom! Kram

Till top