Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag 29/10

Allmänt Permalink0

Ikväll kommer min älskade mamma och lillasyster till norrland :D Men jag ska inte träffa dom för än imorgon..

Idag ska jag till Ö-vik och köpa högtalare om dom funkar bra måste får lysta på dom tycker jag, så snart nu ska jag duscha och kanske ta mig en macka eller 2 och invänta på exet ska komma så drar vi till Ö-vik.. :)

Sen när jag har kommit hem så ska jag städa lite hade jag tänkt för om mamma vill komma och se hur jag ha det som och då ska det vara fint, och så klart koppla in högtalarna och hör om det är bra ljud i min stereo :P

Bilden som ni ser är Elvis som tvättar på Jessie, men det ser ut som att Jessie inte diggar det han gör..
Han lixom ligger på henne och håller fast hon och tvättar henne på huvudet, tyckte det var så ur gulligt så jag fick lov att knäppa kort på dom.. Minnen lixom.. :D

Är så sugen på Max eller Burger King just nu men det ska jag äta när jag är i Ö-vik men mest troligt blir det Max det blir för det gillar exet så det får vi prata om sen när vi har kolla på högtalarna...

Sen ska jag knäppa kort på högtalarna och he ut på bloggen så får ni se, dom är bara 75 cm hög men inte så stor men större än dom jag har nu iallafall..

Naee, nu ska jag duscha och göra mig fin och sen göra mig någon macka och invänta exet så jag ska ringa killen och säga att vi komma och sen åker vi till Ö-vik..

Hade bra så långe.. :D

Till top