Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 11/10

Allmänt Permalink0
Just nu sitter jag i skolan och håller på med teori för imorgon kalv 9 ska jag ha teori prov så då klarar jag nog det.. :)

Har slagit min topp hastighet på min bil fårn 140 till 150 men det var ju motlut så det är ju klart men jag kunde nog prässa lite mera, men man vet ju inte heller nu när det är kallt på möra och så kan det bli halt och så.. hmm

Idag efter skolan så ska jag direkt till Ö-vik och så ska jag sova över där tills imorr och ta teori prov och sen åker jag tillbaka till skolan och säga till dom hur det gick och sen får jag bara vänta till jag får en uppkörning med lastbilen då och det ska bli kul men jag tror inte att jag hinner med E, så tror ja.

Tyckte så synd om min Jessie idag, för ja har dörren till sovrumme och vardagsrummet stängt så Elvis inte kan kissa på sängen min, Jessie jamade och kraffsade på dörren och ville in dit och jag kännde mig så dålig matte just då och så skulle jag åka med och jag mår rätt dåligt nu, men jag sa till Jessie att om hon kan öppna dörren så får hon vara där så det känndes lite bättre.. :)

Nae nu ska jag fortsätta med teorin på datorn och hämta mina böcker i bilen och börja innan dagen försvinner för mig..

Hade bra så länge..
Till top