Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 28/10

Allmänt Permalink0
Då var det ytterligare ett tag sedan jag skrev här, har vart så mycket nu..

Idag var det sista dagen på kursen men jag får gå på nästa kurs så jag klarar lastbilskortet, släp och ykb.. :)

Imorgon kommer min kära mamma och min lilla syster till norrland, har lixom inte träffat mamma på ca 3 år kan det vara men det var ett år sen jag träffade lilla syster så det ska bli jätte kul..

I helgen ska en gubbe fixa handbromsen på min bil så jag kan ta och besikta den så jag har det överstökat, men mitt ex ska fixa bakskärmarna på min bil för de håller på att rasa ihop men det blir ett senare prokejt, men igentligen ska jag ha en annan bil som jag kan köra så man kan fixa min "Lillan" i lugn och ro. :P

Elvis gör framsteg, han river min "fikus" han är kelig och jamig och jätte snäll, och går bra översäns med Jessie :D

I morgon så måste jag städa lite ialllafall så mamma inte tycker att det är en svinstia här men det är ju inte det men jag vill att det ska vara fint hemma hos mig när det är första gången hon ser hur jag bor som, så vill ju att det ska vara fint men jag ska väll små börja idag, men jag har ju hela dagen på mig imorgon men hellst ska jag tvätta det jag har med, men jag tvättade i helgen men inte allt men det kanske jag ska göra med så jag har all tvätt tvättad så det är slut på ett tag :)

Sorligt att kursen har slutat för jag gillade att vara där men det var mina klasskompisar som va roliga så dom kommer jag att sakna, men så är det, hoppas att nästa grupp kommer att vara bra men det får jag se då..

Nu ska jag nog he på lite vatten så jag kan diska upp det jag har och så ska jag vila för jag är väldigt mätt efter maten och kaffet :)

hade bra så länge.
Till top