Miicha

Mitt liv som jag.

Denna knäppa dag slut.

Allmänt Permalink0
Idag har jag vare knäpp känns det som jag bara dummar mig helatiden och jag vet inte var jag får allt ifrån.. hmm..

Har sett på Idol och det var väll rätt så bra men jag vill se mera så klart för jag tycker att det är igentligen nu som är det bästa och se hur folket gör bort sig och så det är kul. :)
Men jag skulle inte kunna anmäla mig dit för jag kommer att göra bort mig, även om folket säger att jag sjunger bra så tycker jag att jag inte gör det men jag har gjort några låtar och hett ut på en musik blogg som jag har och fått bra kommentarer och det är kul och höra :)
Men jag har lagt musiken i hyllan så klart så jag kan koncentrera mig på lastbilar istållet så att jag inte blir efter och så.. :)

Imorgon blir det tidigt för jag måste minst åka från mig ca kl 6.45 så jag hinner innan dom ska böra att jaga så får jag se om jag ser någon älg i skogen, imorse så såg jag en hare som hoppade över vägen och var så fin :D

Jag får se om jag skriver imorgon efter vi har jagat klart men när vette fasen för det är första gången jag följer med på älgjakt så det ska bli intressant.. :)

God natt..
Till top