Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag 18/9

Allmänt Permalink0
Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, bara höllt på med utbyggnaden hos lilla syster och kollat på när dom hållit på med en bekants kor och så, rätt så kul..

Nu är jag hemma i Ramsele och väntar på att en film ska börja på kanal5 tro ja "300" ska jag se på iallafall kl 21.00..

Men jag blev jätte sugen på öl så det vart jobbigt för jag har ju inget hemma men jag kanske skulle få några styckna så det är ju tur.

Så nu ska jag ta en riktig funderare om jag ska flutta till huset hos min syster eller om jag ska bo kvar i min lägenhet just det som jag är lite tveksam över men jag har fått bra erbjudanden iallafall så det är ju bra, och så kommer jag få en egen gräsmatta där jag kan plantera det jag vill och så för det kan jag inte här..
Men jag får fundera på det iallafall..

Ajja, hade bra så länge.

Till top