Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 20/9

Allmänt Permalink0
Idag är jag på skolan men snart ska jag hem till systern min :)

Idag har jag kört ny scanian på skolan och det kunnat vart bättre tycker jag, hade dels för hög fart i en rondell och i någon kurva så det får jag bli bättre på så blir det nog bra..
Och så jag har nu hållit på med teori på datorn och det gick bra så länge det gick bra man man ju säga, men snart slutar dagen så ska jag åka och vila hövve..

Inatt så sov jag skit dåligt dels hade jag fotogen lukt i huset och jag fick lov att ha ett fönster öppet och så ingen värme så det vart ju skit kallt så jag fick lov att sova med kläder på och med två täcken så hoppas det bli varmt inatt..

Japp så var det med det och nu har jag inget mera att skriva just för tillfälligt så det får vara bra så här :)

Hade så länge :P
Till top