Miicha

Mitt liv som jag.

Så, så är det.

Allmänt Permalink0
Nu är jag tillbaka hos min syster och dom ska sätta sig för att äta men jag har äte redan när jag var hos mig så jag är inte så hungrig så det får bli sen jag kanske äter lite mackor eller så.. :)

Pluggningen gick väll rätt så bra men jag känner mig inte klar än men jag ska väll fortsätta snart igen så jag blir klar men jag ska ta en lugn stund så jag kan sätta mig ner..

Idag var jag så less på min syster och hennes karl för dom använder min katt bur till kattlåda så jag åkte till vulken och sa som det var så jag köpte en kattlåda till dom och när jag gav dom den så skrattade dom, hehe.. :D
Dom vart glad iallafall som turen är. :)

Det regna ute och är kallt så det blir nog inte mycket göra här så jag har bra chans att plugga lite till så jag bli glad eller lärarn blir det eller ja.. sak samma..

Hade bra.
Till top