Miicha

Mitt liv som jag.

Sitter och tänker.

Allmänt Permalink0
Sitter nu hos min lilla syster och irriterar mig på flugor som far överallt (men vad kan man säga när det är en bondgård) men det är smällar man får ta iförsig..

Snart ska jag och min svåger hämta hem en traktor som står några km bort men det går snabbt, och sen vet jag inte vad jag ska göra men jag fundera på att jag ska hälsa på min katt och se hur hon ha det och om dte är kallt i stugan så man kanske ska tända lite ljus. :) nice.

Har äte jätte gott idag det blev ungsbakad falukorv med pärmos denna gång var det jätte gott annars brukar jag känna mig illamående efter falukorven förutom att den ska vara kall eller så ska man steka så den är lite svart på sidorna det är grejjer.. :P

Det är så kul min syrra ha 2 styckna schäfrar och en börja att löpa och ena av hundarna då juckar på honan som bara den det ser lite kul ut, men som min systerdotter säger att han kliar på ryggen :) Lite kul, bra att hon säger det än att han håller på att jucka det är lite roligt, hihi :P

Imorgon och hela veckan blir det ju ingen skola för mig och det känns jävligt men veckan därpå ska jag dit för måste köra lite, men jag får sitta hemma och plugga lite så jag kan ta ett prov så småningom.. :)

ha det bra så länge.. :P
Till top