Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 21/9

Allmänt Permalink0
Är på skolan just nu och kan inte göra ett skit igentligen, för på datorn ska man ju göre teori men det går ju inte för att det står att man inte kan påbörja ett nytt test för att man har avslutat den man håller på med, ????, jag hade rättat allt och så loggat ut och det funkade  inte men då gick jag för att säga det till lärarn men han idiotförklarade mig att det ska funka, men kom ner då får du fan se tyckte ja men det sa jag inte för jag orkade inte.. suck..

Inatt har jag sovit jätte bra och det känns att man är mera vaken än vad jag var igår och det känns jätte bra som turen är iallafall, och så är jag på rätt så bra humör nu med trors att lärarn idiotförklarade mig på något vis (eller kännes så iallafall)...

DOm andra är nu på snuthuset för att ta teori prov så nu sitter jag själv i salen och är inne på internet och degar till dom komma tillbaka men det kan ta en timma eller så hoppas att dom klarar det, men jag ska inte ta prove för än om 2 veckor så det är spännande..

Nu ska jag gå ut en stund i regnet..

Ha det bra..
Till top