Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 6/9

Allmänt Permalink0
Har haft en väldigt dålig uppdatering på sistonne för det har hänt så mycket.
Och så är jag inte hemma i min läögenhet utan att jag är hos min lilla syster så har inte haft tid och skriva och så..

Men en jätte bra nyhet var att igår när jag skulle koppla ett släp till lastbilen så värkade alla så upptagna cå då tänkte jag att jag skulle göra det själv, och som sagt det är en konst att göra det själv men jag klarade det gallant.. :D Jag kännde mig jätte stolt över mig själv när det ens inte krånglade heller när jag backade mot släpet heller så stolt det är jag.. :)

Nästa månad så ska jag bli en kattägare till en katt en hel grå katt unge som är långhårig men jag har ju en katt som vissa vet men jag vet inte hur hon kommer och reagera men det ska bli kul och se hur hon tar det som, fast det är en månad kvar.. LÄNGTAR!! :D :D

Och så ska jag ta ett stort funderare om jag ska flytta till ett litet hus hos min syster fast det negativa är att den är mindre är min lägenhet men det ska väll gå, det posetiva är att jag har mera möjligheter samt en trädgård där jag vill plantera rosor efter hus väggen så det kommer bli fint med en rosvägg lixom. :)

Men jag ska hem till min lägenhet efter när jag har slutat skolan så då kan jag uppdatera mig mera och så ska jag städa och försöker få flera läsare igen och värkligen uppdatera mera..

Hade så länge.. :)
Till top