Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 16/9

Allmänt Permalink0
Idag har jag inte gjort så mycket, har vare barnvakt åt min syster och så hälsade vi på min kompis och det var kul fast han sov mycket så det är bra. :)

Och så har jag plugga lite men jag ska göra mera sen så att min svåger ser att jag har pluggat för han är lite less på att jag ska sitta vid datorn jämt men dte gör jag inte så jag ska sätta mig ner för att plugga mer, men tog en paus..

Så jag ska stanna kvar hos min syster ett tag till men snart måste jag ändå hem för dels börja jag få hem längtan riktigt och så ska jag ju få en kattunge och då vill jag vara hemma och så i min lägenhet.. :)

Nästa vecka är det lastbilsträffen i Ramsele och då blir det väldigt stort drag där så det ska bli kul och så kan jag knäppa kort med min diggis som jag har nyss skaffat mig som funkar väldigt bra :P

Men nu ska jag till köket för att plugga lite till så att dom ser att jag har gjort något och så snart har jag ju teoriprov i Ö-vik så nu är det bara att rå plugga till det sista (men har problem med gadden idag ) så jag klarar det..

hade så länge.
Till top