Miicha

Mitt liv som jag.

Det går ju framåt.

Allmänt Permalink0
På måndag ska jag på ett möte med arbetsförmedlingen, försäkringskassan och komvux rektorn. Suck, men det ska gå bra det är bara en planering vi ska göra så det ska gå bra och så ska jag vara envis :P

Idag har jag inte gjort så mycket, men igår gjorde jag rätt så mycket hemma men ska dammsuga imorgon tänkte jag och så ska jag tvätta så jag har nå kläder i veckan i skolan så jag slipper gå näck :) Ha ha. :P

Så nu har jag duschat så känner mig rätt fräch så sen ska jag sminka mig lite och före ska jag käka middag och sen ska jag till min kompis som fyller år och så klart får man ju go tårta :)

Och Elvis växer och växer han är 8 månader typ och väger säkert 2 kilo, men så snygg han är :)

Men nu ska jag käka middag och sen ska jag sminka mig som sagt och så ska jag åka till kompisen och gratta henne..

Som sagt är dålig att uppdatera bloggen men försöker, har rätt mycket att göra nu med skolan och så, måste läsa om fuktionsbeskrivningarna och för ykb för snart är det dax för uppkörning och prov för ykb :)

Hade så länge :D
Till top