Miicha

Mitt liv som jag.

Huvudet hänger inte med....

Allmänt Permalink0
Så trött alltså, har gjort en massa lastbils teori och så nästan ingen sömn alls men gick rätt skapligt ändå i alla fall i måndags, idag gick det inte så speciellt bra.

Jag har sånt pirr i magen och jag vet inte varför heller, men kommer det hända något eller vad är det som händer med mig??
Har haft pirret en vecka nu säkert och det börja bli lite jobbigt faktiskt..

Tog den bild idag eller imorse rättare sagt :P
Tycks?
Det var 2 styckna som inte såg vad det var och så sa jag det så tyckte dom att det var fint, men det är inget som jag ha gjort själv utan det var så :P
Fint.

Nu ska jag se på tvn och slappa lite och kanske poppa popcorn eller så käka lite chips och bara njuta av att vara hemma. :)

Hade :D
Till top