Miicha

Mitt liv som jag.

Jag vart som jag vart!!

Allmänt Permalink1
Sitter här och diggar musik i hörlurar och ser nog helt sjuk ut :P
Hoppar till musiken och inget ljud komma eller så sjunger jag så dåligt :P Lite kul får man ju ha när man inte mår så bra, men när jag mår dåligt så är jag helt knäpp :P

Idag på kursen så har ajg kört lastbil (scanian) och det gick sådär enligt mig men enligt lärarn så gick det bra, olika åsikter alltså..

Bilen min blir bara sämre och sämre så klart och det känns int bra alls, spindelleden och framdämpar är slut.. :(

Men en bra sak är att för en vecka sen så kalarade jag teori prove på lastbil så nu är det ykb, uppkörning och hela E kvar.. Sen är jag klar :)

Nepp,..

Nu ska jag duscha och sen ska jag se på tvn och slappa.. :)

Hade.
#1 - - lovisa:

allt bra?:)

just nu har jag 4 kanontävlingar på bloggen!

1 - vinn valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com.

2 - vinn valfri vara ur fashionbox.se's sortiment.

3 - vinn ett par valfria strumpbyxor från www.snyggastrumpbyxor.se

4 - vinn sexiga underkläder till värde av 300kr från www.evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt - kika bloggen för mer info!

Till top