Miicha

Mitt liv som jag.

Låååång fredagen över.

Allmänt Permalink1
Alltså lång fredagen är som det sägs på namnet och är sätt så lång och dryg, diggar inte sånna dagar alltså, men ändå så har det gått rätt fort ändå :)

Har plockat lite hemma så det ska jag fortsätta med imorgon, så klart så gör jag det i min egna takt och så blir det bäst :)
Tänkte också att jag ska tvätta imorgon om det finns tid till det..

Jag längtar inte tills jag får göra uppkörning på C för det gruvar jag mig på, men lärarn sa att jag ska bli klar (om allt går bra) till sommaren (vid juli), jag ska ju göra uppkörning för C och så ykb och hela E då men det är ju lite grand kvar, men jag har ju C teori klar så det var den jobbigaste biten men så nu ska det ta och rulla på :)

Nepp, nu blir det sängen med kattern och jag och så tvn så klart :)
Börja bli rätt så trött men ändå inte, men det får man ju se men har ju tvn så man kan ju somna till den :)

Men ha en bra Påsk alla :)
#1 - - Jonna:

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

Till top