Miicha

Mitt liv som jag.

ögonlaser.tv

Allmänt Permalink0
Jag har glasögon och jag tycker att det är jobbigt att ha det, man kan inte se när man vaknar men jag kan ju se men inte riktigt 100, jag kan ju läsa utan glasögon men får ju kisa rätt mycket och får ju ont i huvudet tillslut.
Jag har haft glasögon sen barn och är rätt jobbigt iförsig för man ska ju rengöra och så, kan tänka mig ha linser men det är ju ett preoblem där oxå..

Kan tänka mig att göra ögonlaser så man slipper problemet med glasögon och så, tänk er att man vaknar med bra syn och slipper tänka på att ha på sig glasögon eller linser.

Min önskan är att ha solglasögon utan att ha glasögon för det skulle vara coolt, men visst kan man det nu med men då måste man ju ha linser som man ska peta sig i ögonen med, men jag har haft funderingar på att göra någon ögonlaser men det är bara en fundering..

har du glasögon/linser och vad tycker ni om det?
Till top