Miicha

Mitt liv som jag.

Den underbara helgen över.

Allmänt Permalink4
I helgen som var (så klart) så var jag i Ö-vik hos min fosterfamilj, åkte i fredags morgon.
Vi hade det så mysigt, och så i lördags så åkte vi in till stan och kollade och så gick vi till hamnen och åt en glass och titta på båtarna som kom in och ut, så mysigt och så fint väder det var.
På kvällen i lördags så var jag och min fostermamma och basta och svetten bara rann (ha ha ha).
Söndagen så åkte jag till H-sand för att hälsa på min stora syster för dels ville jag hälda på henne och så ville jag köra över högakusten bron. hihi.
Sen efter en god tacos middas hos syrran så for hon och jag och hennes två knattar till första fostermamman som vi har då och drack kaffe och lekte lite (känns lite gammalt för mig att säga leka) men det var mest barna som lekte. :)
Senare på söndagen så typ vid 19.00 åkte jag till donken och köpte en hamburgare för lill syrran ville ha så jag for förbi henne och lämnade det där och drack lite kaffe och umgicks lite med dom, sen typ vid 21.45 cirka så åkte jag hem till mig :)
Katterna var jätte glada att jag kom hem och det var ju tur det annars brukar Jessie vara rätt sur fast det var väll mest mat dom ville ha.
På fredag så ska Elvis kastreras, så det är sista veckan nu när han har bollarna kvar men jag tycker att det är på tiden att han kastreras för han är över ett år men visst han har inte börja kissa men han kan börja snart ändå (alltså överallt) så då ska jag köra lite över 7 mil till djurdoktorn. :)
Näpp, ska dricka kaffet som jag misslyckades med (smakar mest vatten) och så ska jag köpa pellets till kattlådan och kanske lite mera mat till kattern och så ska jag se om jag kan få en tvätt tid. :)
Hade bra så länge :D
#1 - - sara:

http://se.mrdeal.com/glass/link/vklyza



klicka på länken grattis glas först till kvarn

#2 - - MichelleArghavan:

guud, vilken söt katt, jag hade en likadan för nåt år sedan!



kolla gärna in min blogg! (frågestund!)

www.michellearghavan.blogg.se



//MichelleArghavan<3

#3 - - MichelleArghavan:

guud, vilken söt katt, jag hade en likadan för nåt år sedan!



kolla gärna in min blogg! (frågestund!)

www.michellearghavan.blogg.se



//MichelleArghavan<3

#4 - - emilia:

haha söt :)

Till top