Miicha

Mitt liv som jag.

Hemma igen.

Allmänt Permalink2
Eller ja, kom hem i söndags så men har inte hunnit skriva något här medans jag var borta så jag gör det nu :)
Såg att det var några som var nyfiken var jag har vare :P
Jag har varit hos min mamma och lilla syster i Örebro och i lördags så åkte jag till min kompis i Uppsala och sov över där och i söndags så åkte jag buss i 7 timmar och plus 45 minuter hem till mig, så det var rätt drygt men gick jätte bra. :)
Jag och mor och syster åkte Cinderella båten den 24/7 till den 25 och har köpt massa där och var tungt att bära på när jag skulle åka hem, haha, men det gick hur bra som hellst..
Vi har varit och kikat på stan i örebro och köpte 2 t-skirt som kostade 49 kr st på New Yorker, och så klart dom var fina :)
Känndes sorligt att åka hem igen men känns bra ändå att vara hemma och mysa med katterna och så snart ska jag ju praktisera och det känns också bra faktiskt så man har något att göra.
Ska praktisera på ett företag här hemma och köra lastbil för det är ju det jag är utbildad till så man ska ju ha arbetsprövning eller det var rättare sagt arbetsförmedlingen som vill att jag ska ta det så då får man göra det ett tag.
Så nu håller jag på att se på en film som jag köpte i Örebro, men har köpt 3 filmer och så fick jag en av mamma så nu har man lite att titta på :P
Hade det så bra så länge :D
#1 - - housediggarn:

lyssna på några snubbars musik här! http://soundcloud.com/heyded

#2 - - Köpa hemsida:

Gah, blir avundsjuk på att du får köra lastbil. Ska själv lägga ner tid på att ta lastbilskort men det är orken som sviker.

Till top