Miicha

Mitt liv som jag.

Jajemen.

Allmänt Permalink4
Ja, då var det sista dagen för katten Elvis att vara okastrerad imorgon bitti far jag till Strömsund med han till djurdoktorn och så han får bli kastrerad, känner mig lite elak men det förlåter han mig nog.
Igår gjorde jag inte så mycket utan jag var trött hela dagen idag är jag det med, jävligt förjävligt.
Men jag ska ialf ta tag i dammsugningen idag så jag har det gjort fakstiskt och sen fundera ja på att ska skura, men måste ju får mitt kaffe före innan jag börja med något..
I alla fall så måste jag flytta snart, men jag vill inte flytta jag trivs bra där jag bor men jag måste :(
Men då får jag se var jag komma flytta till vilken lägenhet men jag är så super kinkig på hur jag ska bo som jag vill inte ha en granne ovanför eller nedanför, jag vill bo som jag bor nu typ radhus fast lägenhet men tyvärr så får jag inte bo kvar här längre :(
Ska dricka kaffe och he in en snus i käften så ska det nog gå bra.
Hade så länge :)
#1 - - Lucia:

hoppas du får en underbar torsdag och om du känner för det kan du gärna ta en titt in på min blogg kanske något du gillar :)

#2 - - Annie-ansam.blogg.se:

hej! besök gärna våran nya blogg! skullebetyda guld!

#3 - - Studeravidare.se:

Tjenare,



igår drog vi igång en tävling på studeravidare.se. Vill du också vara med och tävla? Du behöver bara nämna oss i ett blogginlägg för att ha chansen att vinna Nya MacBook Air.



Infomation om tävlingen finns under www.studeravidare.se/bloggtavling.



MVH Studeravidare-teamet

#4 - - UPBRAND.SE - BIKINI, SKOR, SKÖNHETSPRODUKTER:

ALLA SKOR 299 KR!



ALLA SKOR 299 KR!



PHAX BIKNIS, TANDBLEKNING, BABAY FOOT, MINERALSMINK...

Till top