Miicha

Mitt liv som jag.

:D

Allmänt Permalink0
Har fått ett paket av min älskade mamma men jag kan inte hämta ut det fär än 16, och är så jäkla nyfiken vad det kan vara för något!! :D
Har druckit kaffe och ätit vanilj bullar och så diskat men ska diska mera, men jag rensade spisen för ett tag sen men nu ser den likt förbannad ut och börja bli så less att städa fakitkst men det börjar också bli ett beroende.
Jag känner fortfarande att jag har ändrats på hur jag är som, fast bara jag nog kan känna det men jag visar det nog kanske för dåligt men jag ska nog rycka upp mig och visa det för folk men dom kanske inte gillar det men då får man skita i dom.
Men dte är jag är rätt less på med folk är att dom inte acceptera för den man är egentligen, om dom inte vill ha något med en att göra så skiter dom i en och inte förklara varför, väldigt omoget, säg därför direkt så man förstår för ett djur (vi är ju djur) men en fyrbenting om man säger så lämnar aldrig en dom är så trogen med oss och skiter i hur vi är som, kan inte människan vara så med?
Jag acceptera alla för dom är och därför funkar jag så bra med dom för jag är inte som alla andra heller fast det är väll ingen men ändå.
Ni fattar :)
Du är inte som alla andra, du är du! Ingen kan ändra för den du är bara dom kan ändra sin syn på just dig!
Ta vara på dig, bryr dig inte om hur andra tycker om dig du är vacker!!
Ingen får säga fula ord till dig för det förtjänar du inte, ingen gör det.
Du är vacker som en dag!!
Ta vara på din dag för denna dag kommer inte igen.
Var stolt över dig själv, våga ta på dig själv, va glad och gå ut och visa för alla att du finns!
Till top