Miicha

Mitt liv som jag.

Haha.

Allmänt Permalink0
Såg nu att Gävlebocken har brunnit ner inatt!
Haha, jag förstod det för det är ändå ingen som vill hålla händerna i styr och så "vakterna" sköter väll inte sitt jobb som ska vakta och så den nya grejjen dom hedde på hjälptes tydligen inte, sluta att försöka mera säger jag bara för att det är alltid någon som vill bränna ner den.. :P
Ja, jag har precis kommit hem och känns i fingrarna att det blir kallt för dom blir kall och stel, och så har jag varit ner på byn och ev skaffat ett jobb men då är det ju bara att invänta ett samtal men om dom inte ringer så behöver dom ingen, men jag har nog ingen stor chans för jag har ju inte jobbat heller så jag vet inte hur jag är som men jag hoppas ju så klart att jag kan få ett litet jobb där så har man ju något att göra :)
Till top