Miicha

Mitt liv som jag.

OH JA!

Allmänt Permalink1
Min bil är besiktad igår ju, och dom sa att det var en jätte fin bil och hade kosta på den väldigt mycket och väldigt fin för att vara en -84! :D Oj då! Jag sa att det är klart att den är fin det är ju min bil :P
Skrev inget igår för dels hade jag ingen lust till att gå in på internet överhuvudtaget men jag ska inte gå in nu på 2 dagar, ska göra en massa så ha inte tid, berätta sen på fredag eller lördag.
Ska på julgröt någon gång nästa vecka så hoppas det blir mysigt, och så på fredag ska jag på jul bord så hoppas ja hinner dit. :)
Ha det så bra så länge tills jag skriver igen. :D
#1 - - achilles:

Helt seriöst jag hade kunnat döda en hel nation för den mustangen du har i din header. lätt en drömbil ! =)vad är det för bil du har ?

Till top