Miicha

Mitt liv som jag.

Spela21.com

Allmänt Permalink0
Hej alla!
Har fått ett uppdrag igen och känner kul :)
Blackjack kommer det handla om eller spel kanske typ.
Själv har jag aldrig spelat Blackjack eller något andra spel, speciellt inte om pengar men det skulle vara kul att göra det någon gång men då vill man ha lite mera pengar i banken :P
Jag brukar spela utan pengar fast inte via internet utan med vänner som poker och så, brukar spela upp till  5 den som har vinnit mest av gånger vinner. Kul är det. :)
Jag har aldrig spelat tidigare men kanske kommer ju göra det fram över någon gång, men jag brukar spela på lördags godis som man köper (o det är inte gotta utan några papper) och kan vinna större summa men jag har aldrig vinnut, men triss lotter och så brukar jag köpa ibland men jag har aldrig spelat på internet men det skulle dock vara jätte kul att testa det. :)
Till top