Miicha

Mitt liv som jag.

Till er!

Allmänt Permalink3
Du är inte som alla andra, du är du! Ingen kan ändra för den du är bara dom kan ändra sin syn på just dig!
Ta vara på dig, bryr dig inte om hur andra tycker om dig du är vacker!!
Ingen får säga fula ord till dig för det förtjänar du inte, ingen gör det.
Du är vacker som en dag!!
Ta vara på din dag för denna dag kommer inte igen.
Var stolt över dig själv, våga ta på dig själv, va glad och gå ut och visa för alla att du finns!
#1 - - Stephanie aminoff:

Vilken fin blogg jag kommit till! :)



Hur är läget med dig då? Jag undrar om du vill lägga till mig på blogglovin. Jag lägger till dig om du lägger till mig! hihi, ha en bra dag :D

#2 - - Jasmine:

Helt rädd, bra sagt! =)

#3 - - Jasmine:

Oj skrev fel, helt rätt* mena jag ju haha

Till top